Leo Nooteboom keert terug in de VVD-fractie

In de afgelopen raadsvergadering is Leo Nooteboom benoemd tot schaduwraadslid. Eerder was hij al actief voor de VVD Veenendaal als raadslid, bestuurslid en als lid van de Provinciale Staten van Utrecht. Leo: “Na enkele jaren politieke rust is het leuk om weer aan de slag te gaan voor Veenendaal.”

Leo is al jaren een bekend gezicht in de Veense politiek. Als raadslid en later als Statenlid hield hij zich vooral bezig met onderwerpen in de sfeer van ruimtelijke ordening. In het dagelijks leven is hij senior beleidsmedewerker bij het ministerie van Binnenlandse Zaken. Daar werkt hij onder andere op het gebied van grondbeleid en locatieontwikkeling. Hij is afgestudeerd in Sociale Geografie, Economie en Rechten.

De fractie is verheugd dat Leo zijn kwaliteiten en jarenlange ervaring wederom wil inzetten voor de VVD Veenendaal. Hij zal zich in deze periode vooral richten op onderwerpen op het vlak van financiën en economie.

Dylan Lochtenberg