27 februari: Fun(draise) @the Panda's

Dineren met Wu Wen en Xing Ya? Het kán, want nadat de prachtige panda's hebben gegeten gaan wij ook aan tafel! En er is méér:

Een heerlijke tijd met gelijkgestemden, genieten van de panda's, lekker eten, een fijn drankje en een bijzondere veiling. Voor dit speciale netwerk-evenement nodigt het campagneteam van Utrecht u uit op een bijzondere locatie: Pandasia!

Een speciale rondleiding, terwijl de beide reuzenpanda's net hun diner hebben gekregen, vervolgens een lekker drankje en daarna aan tafel. Ná het eten verplaatsen wij ons letterlijk een niveau hoger om daar een bijzondere veiling bij te wonen, waarvan de opbrengst bestemd is voor de campagne ten behoeve van de verkiezingen (lees daarvoor verder na de afbeelding). We hebben daarvoor een aantal prominente liberalen uitgenodigd, dus u bent in uitstekend gezelschap!

Het programma in het kort:
16:30 uur inloop
16:45 korte rondleiding bij de panda's (met de directeur van Ouwehands Dierenpark)
17:30 borrel en hapje
18:15 diner
19:15 uitnodiging voor fundraise bijeenkomst met bijzondere veiling-items
20:45 einde fundraise en begin borrel
21:30 einde borrel en uitloop
22:00 sorry, maar u moet toch nu echt naar huis, geniet u onderweg van een mooi en verlaten, bijna sereen dierenpark!

Na het diner is er een veiling met bijzondere items! Van de sokken van Kamran Ullah en een door hem gesigneerd boek, tot het unieke schaakspel van Utrecht dat ontworpen is door André van Schie! Van speciale Utrechtse manchetknopen tot een unieke deurmat met uw eigen ontwerp. Van een hotelovernachting tot persoonlijk voor u gekookt Iraans diner. Er staat zelfs een geheel verzorgd kinderfeest in het vernieuwde zwembad van Landal Amerongse Berg bij de items!

Aanmeldenvia www.eventbrite.nl