VVD Veenendaal bedankt kiezers!

Tijdens de afgelopen verkiezingen voor de Tweede Kamer werd de VVD opnieuw de grootste partij in Veenendaal. Met 8649 stemmen haalden de liberalen ruim 21% van de stemmen binnen.

Ruben Schoeman, de lokale campagneleider en raadslid: “Wij zijn heel blij met dit mooie resultaat! Het laat zien hoeveel steun er is voor de landelijke lijn en geeft een mooie basis voor de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar.”

De voorbereidingen voor de gemeenteraadsverkiezingen zijn in volle gang. De VVD roept geïnteresseerden dan ook op om zich te melden voor een eventuele plek op de kandidatenlijst, in het bestuur of als, al dan niet actief, lid.

Club van doeners
Schoeman: “Wij zijn een optimistische club van doeners die Veenendaal graag nog wat mooier wil maken. Dat doen we graag met zoveel mogelijk liberale Veenendalers! Vind jij het ook leuk om je met onze mooie gemeente bezig te houden en heb je ideeën over wat er beter kan? Meld je dan vooral aan! We gaan graag in gesprek, of word lid!’’