VVD Veenendaal wenst u fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Met de donderdag gehouden raadsvergadering is een einde gekomen aan het politieke seizoen; met een niet minder dan 11 uur durende vergadering over meerdere belangrijke onderwerpen zoals ons winkelcentrum, het Ontmoetingshuis en Energieneutraal Veenendaal. Op onze site heeft u over deze onderwerpen het een en ander al kunnen lezen. We hadden een voorstel ingediend samen met het CDA om bijna 1 miljoen euro ter beschikking te stellen voor ons winkelcentrum. Dit geld wilden wij alvast reserveren zodat wij na de dialoogavond met alle belanghebbenden zoals de ondernemers, pandeigenaren en consumenten, snel aan de slag kunnen gaan met de binnenstad. Helaas kreeg dit initiatief geen meerderheid. Maar het voorstel voor de organisatie van de dialoogavond zelf werd unaniem aangenomen! Ons goede voornemen voor het nieuwe jaar is een goed gedragen plan ‘Pimp het centrum’ te presenteren om gericht te gaan investeren in ons winkelcentrum.

Nu wacht eerst de kerstperiode, een moment voor inspiratie en reflectie voor fractie, bestuur en wethouder.
Wij wensen u en uw naasten hele fijne feestdagen en een gelukkig en voorspoedig 2016!

Dylan Lochtenberg