VVD Veenendaal bezoekt Jan Zandbergen

Deze week heeft de VVD Veenendaal haar Algemene Ledenvergadering gehouden bij Jan Zandbergen World-Wide Quality in Meat. Dit prachtige Veense bedrijf is een internationale speler in de markt voor vlees en vleesproducten. Sinds 1992 is het gevestigd in Veenendaal. Dit onder andere vanwege: "De centrale ligging: midden in het land, midden in Food Valley, midden in de wereld!"

Na de ledenvergadering werd er een presentatie gegeven door commercial director Arnold Burger en kregen de leden een rondleiding door het bedrijf. Het is bijzonder indrukwekkend om te zien hoe de wereldwijde distributie vanuit Veenendaal vormgegeven wordt. Maar ook op thema's als het productieproces en voedingsmiddelentechnologieën is het bedrijf
actief. Tevens beschikt het over een eigen kenniscentrum. Kortom, een bedrijf om trots op te zijn!

De VVD Veenendaal wil het lidmaatschap aantrekkelijker maken, om huidige leden te behouden en nieuwe leden aan te trekken. Daarom combineert de partij haar ledenvergaderingen met interessante werkbezoeken en/of goede sprekers. Bent u geïnteresseerd in het lidmaatschap? Neemt u dan vooral eens vrijblijvend contact op! Wij werken graag samen met u aan een nóg mooier en liberaler Veenendaal!

Bestuur en fractie VVD Veenendaal