Workshop Liberalisme (Liberale Denkers) in Veenendaal op 2 september!

Graag nodigen we u hierbij uit voor de workshop “Liberalisme 2 & 3”, een combinatie van de cursussen ‘Liberalisme in de praktijk’ en 'Liberale denkers'. De cursus vindt plaats op zaterdagochtend 2 september 2017 in het clubhuis van Sportvereniging VCZ te Veenendaal (Sportlaan 5b 3905 AD Veenendaal).

De ervaren cursusleider en spreker Reinout Woittiez neemt u graag mee in de ideeën van enkele klassieke liberale denkers, in de liberale kernwaarden en de invloed op hedendaagse politieke stromen.

Uiteraard is er volop ruimte voor vragen en interactie. De cursus is voor iedereen die geïnteresseerd is in het liberale gedachtegoed, u hoeft dus geen VVD lid te zijn. Eerdere deelname aan Liberalisme 1 is wel handig maar geen vereiste.

U kunt zich aanmelden bij Bart Bisschop van de VVD Zuid Oost Utrecht, via info@renswoude.vvd.nl, of bartbisschop3@hotmail.com. Mocht u vragen hebben, belt u gerust: 06-54 738 068.

Tijdstip: inloop vanaf 09:30 uur. Start 10:00 uur. De cursus duurt tot ca. 12:30 uur, aansluitend lunch.

Kosten deelname: EUR 20,00, inclusief thee/koffie en een lunch.