Werkbezoek aan de Zuivelhoeve

Afgelopen maandag zijn Siem Gerritsen en Ruben Schoeman voor de VVD Veenendaal langs geweest bij de Zuivelhoeve. De Zuivelhoeve is een kaaswinkel die sinds begin september gevestigd is in ons centrum. Naast een breed assortiment aan kazen verkoopt de Zuivelhoeve ook worsten, noten, wijn en andere lekkernijen. Deze lekkernijen kan u in de winkel ook laten omzetten tot een mooi cadeaupakket.

Wij hebben met de eigenaresse van de Zuivelhoeve in Veenendaal een goed gesprek gehad over hoe de zaken gaan, maar ook over de producten zelf. Ons viel al direct het enthousiasme van de eigenaresse op over de zaak en wat voor plezier ze beleeft aan het ondernemen. Dit doet ons ook als VVD goed, want een mooi en gezellig centrum wordt mede-vormgegeven door de bedrijven die daar gevestigd zijn. Daarnaast vroegen wij aan de eigenaresse of er nog verbeterpunten waren. Er waren nog enkele verbeterpunten, maar al met al was zij zeer tevreden over ons centrum en over de gang van zaken binnen haar onderneming. Het doet ons goed dat er vooral positiviteit is, want een goed centrum is voor iedere Veenendaler van belang. Wel zullen wij de verbeterpunten niet uit het oog verliezen en kijken wij wat er verbeterd kan worden.

Al met al was dit een zeer geslaagd werkbezoek en zijn wij blij dat we deze mooie winkel erbij hebben in ons centrum.

Ruben Schoeman
fractiemedewerker